can't stop

Båtmässan igår - sjukt länge! Gick där i typ sex timmar, haha. Massor, jag repeterar massor, av schteekiga båtar. Dock inte så mycket schteekare. Hm, blev måååånga roliga kort iaf, hah! Hela dagen bestod typ av att drömma sig bort i de snygga båtarna - helt sjukt lyxiga! Ni ska få se bilderna så fort Bec skickat dem, hihi. Påvägen hem så glodde vi en gó film, Slumdog Millionare. Fin film verkligen. När jag kom hem deckade jag typ direkt, haha, så trött blir man av alla nya intryck! Det resulterade i att jag vaknade vid 8, pigg som en lärka. Ganska ovanligt för att vara jag...

Nu kom mamma hem, vi ska laga den bästa maten jag vet! Så himla mysigt, och sen ska jag övertala pappa att åka till stan med mig. Haha, önska mig lycka till! Sen måste jag städa KS också, usch.. Jaja, ha en bra dag sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0