beautiful mess?

Som vanligt - jag hatar tisdagar. Helt sjukt seg dag i skolan, fast hann ta en baguett på Bakfickan, så mätt var man iallafall. Grymt skönt att komma hem. Dagens grej blev inte av, men nästa vecka :) Istället blir det gymmet med Nashali, hihi. Och montera hyllan, hoppas jag verkligen! Sen vid nio är det House, självklart sitter jag bänkad. Förresten! Igår så hade jag sönder min dator lite, så jag kan inte vinkla upp skärmen.. Det är därför de otroligt snygga bilderna här neranför visar en liten bit av mina fingrar och datorn.. Men iallafall, i bakgrunden ser man mitt helt tomma (!) skrivbord, jag är stolt. Ska snart bäras ner, eller exakt just nu faktiskt. Vi får hoppas det går bra, haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0