a mi casa

Jaha, helt plötsligt sådär så har en vecka gått. Grymt fort gick det måste jag säga, samtidigt som man hann så mycket. Massor av underbara barn och ledare, fint väder och bad i havet; kan det gå fel?! Ska lägga upp bilder på från lägret någongång när min dator har bestämt sig för att lyda mig (detta kan bli aldrig). Längtar redan tillbaka lite till lägret, faktiskt... Haha! Men idag var det direkt in i Aneby-livet, började dagen med att gå på bröllop (!). Det är inte varje dag precis! Grymt fint, och varmt. Efter det käkade jag och sen har det varit sådär vanligt tråkigt och soft hela dagen. Inte gjort mycket av värde. Funderar på att lägga mig tidigt idag, ska jobba imorgon och är trots 10 timmars sömn inatt svintrött... Pinsamt men sant. Så det blir nog det. Kanske nåt avsnitt av Grey's först, ligger sjutk efter i det..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0