strawberry kisses and late night dances

Usch vad sämst jag har varit på att skriva, men vi har haft det ganska stressigt. Hunnit med massa. Resumé kommer när jag är hemma, har sovit i min egen säng, träffat familjen, Becka & Jennifer, och bara lugnat ner mig! Just nu sitter jag på ett hotell i nån stad i Polen vi lämnade Kraków imorse, gillar staden skarpt! Ville inte åka...men nu är vi här! Har värsta mysiga rummet med en "balkong" eller torn eller nåt... VILL INTE ÅKA HEM, fast längtar hem samtidigt. Får helt enkelt åka tillbaka snart igen, Kraków är värsta kanonstaden! Ikväll blir det bara chill på hotellet, alla sitter just nu i vårat torn och myser. Saknar er därhemma om ni läser detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0