sämst

Grymt sämst update, har varit ganska upptagen de senaste dagarna. Inte riktigt haft tid att koppla av och sätta mig vid datorn.. Haha! Men har hunnit med att gå på båda syskonens skolavslutningar, min egen, studenten i Tranås, och jobbat en sväng. Har också...varit i Nyhem en sväng på möte, shoppat väldigt lite, käkat grymt mycket mat på olika studentmottagningar och glidit i en Mertza. Livet är okej, men stressigt. Imorgon kommer lite släkt, så det blir antagligen massa mat då med. Sen MÅSTE jag ta tag i jobbet och fixa det, så får man se vad som händer på kvällen. Springa funderar jag på, men det märks. Ska jobba mer på resmuén nu, snart kommer den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0