refrehers

Det slutade med att midsommar (liksom kvällen innan) spenderades på Ralle. Möte & nattcafé, grymt mysigt. Nästa dag blev det Ralle igen, hängde där några timmar innan, sen möte & nattcafé. Jazz-å-Hannes (jasså Hannes?) spelade och sjöng, asnais. Dansade och hade allmänt trevligt med gött Anebyfolk. Blev sent, igen, och sen upp tidigt imorse för avslutningsmötet. Cyklade ut i regn, haha! På hemvägen bestämde jag mig för en extratur, och det blev en rejäl en. Somnade som en stock i sängen när jag kom hem, och låg kvar tills mamma tvingade upp mig. Käkade pannkakor fort, sen ut och hängde med longboardgänget. Så skönt folk så det är ju helt stört. Fotade när de åkte, sen rullade vi till Andreas och grillade. M-y-s. Kom massa folk verkligen, det var nais. När folk började droppa av drog vi på Date Movie, inte så uppskattat av alla. Skrattade gjorde vi, men halvvägs in i den så bytte vi till Gladiator. Tittade inte klart på hela tyvärr, kände att jag måste packa. Det måste jag egentligen, fast har inte gjort det än. Åker imorgon klockan 7, och ska hinna duscha innan. Hmmm.. Får se hur det går. Ska försöka få sömn nu i 4 timmar innan det är dags att gå upp. Uppdatering från lägret är inget att räkna med. Ha det fint härhemma.

Visstja, för er som inte vet ska jag vara ledare på ett barnläger nere i Blekinge (eller nånstans där) så är borta till fredag. Får se hur det går, har Oskar & Jennifer med mig, så borde överleva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0