let me

Jobbade igår, ganska jobbigt faktiskt. Mycket folk och ingen kraft i benen riktigt, efter allt gående i Stockholm. Efter att det var slut - det tog låååång tid - lånade jag & syster film och flötade! Asnaaais. Fikade hos Oskar på eftermiddagen med Jennifer & Jonas, sen blev det Ralle. Satt i kiosken med Philip ett litet tag, haha! Nattmötet var nais, dock lite långt och kallt. Café efteråt där Oskar, Ellen & Jonas spelade, soft som bara den. Åkte hem hyffsat tidigt och somnade som en liten stock. Haha! Imorse sov jag ganska länge, sen direkt till Andreas på lillfrukost och bak. Vi (läs han) bakade en sockerkaka som smakade silikon efter den äckliga formen, not good. Men crustet var gott! Drack också kaffe (usch) och pratade allvarliga saker. Nu är det middag härhemma med gäster, och sen vet jag faktiskt inte vad som händer..

Finns ju lite alternativ inför kvällen men väger dem fortfarande mot varandra. Kanske Tranås, med grill, fest och folk? Eller Ralle, med gemenskap, möte och café? Eller kanske skita i midsommar och hyra massa filmer, köpa chips och mysa hemma? Svåra val. Usch, jag hatar att välja. Just nu lutar det åt Ralle iaf, men det hinner kanske ändras några gånger innan kvällen kommer. Får se om jag ska ut dit och dansa runt midsommarstången snart, hmm. Nu blir det käk, hoppas ni får en bra midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0