home sweet home

Jag är hemkommen, förresten. Kom hem natten till tisdag, efter en grymt lång bussresa. Skönt på alla sätt att lägga sig och sova i sin egen säng! Var tvungen att gå upp vid 8-tiden sen på morgonen, inte lika gött. Skolan var seg och jobbig, tog aldrig riktigt slut.. Jobbade med arbetet, men åkte hem tidigt ändå med 2-tåget. Hemma träffade jag Andreas (aka the greek guy) och Oskar Nacho utanför My Way, så  hängde med dem ett par timmar. Vi bakade lite och så vidare, Jennifer var också med. På kvällen stack jag och Becka ut till Ralle på cykel, inte vår smartaste idé ever. Hemvägen var vääääldigt blöt. Härligt häng med Bibelskolegänget, synd att de slutar snart, verkligen! Somnade seeeent igen, otippat nog.

Ingen sovmorgon alls imorse utan upp vid 6 som vanligt. Jobbade lite till med arbetet i skolan, och sen när de andra kom blev vi färdiga ganska snabbt. Långt arbete, men kändes helt okej bra. Käkade tårta med lärarna och NV, litet hejdå kändes det som. Kom på att jag faktiskt kommer sakna skolan; otippat! Slutade skoldagen med en grymt oseriös redovisning på FE:n, Janne är ju bara sååå skön! Skrattade grymt mycket. Åkte hem till lugn (INTE) med en hetsig syster som gjorde sig redo för avslutningsmiddag.. Blev att locka hennes hår, sen sticka iväg till lillebrors avslutning på Ralle. Mysiga barn det finns, haha! Efter avslutningen myste vi runt hemma en sväng, och sen stack jag ner till Allians. Många folk där, Andreas, Oskar, Jocke, Erik, Rasmus, Jennifer, Rebecka & Nathalie. Började kolla på en film jag redan sett, så jag & Natha stack ut på en liten cykeltur istället. Ganska skönt, lite blött på sadeln dock.. När vi kom tillbaka stack alla tjejerna hem, så blev ensam med killgänget. Kollade klart på filmen och började sedan med Top 5. Svårt, detdär. De hade många tjejer på lager, kan jag säga. Lite svårt för mig att hitta på snygga killar, kändes inte helt 100 asså, haha! Nu ligger jag iaf här, vet att jag borde langa upp en resumé av resan, och har börjat på en men ska fila lite imorgon med.... Så, godnatt sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0