fell across the fall-line

Oj, pallade inte blogga mer däruppe, men nu är jag hemma. Igår gick vi mycket, först gick jag & Natha upp tidigt och powerwalkade ut till Djurgården och tillbaka, sen käkade vi mysig frukost med Michan & Julia. Asgott verkligen! Sen gick vi ut på stan, var i Kungsträdgården och lyssnade på Royal Radio, nais band! Njöt där i solen ett tag, sen gick vi upp mot Södermalm en sväng. Shoppade lite på Weekdays rea gjorde vi allihopa, och sen käkade vi lunch på String. Grymt häftigt café. Efter detta var vi ganska trötta, så jag & Natha tog tunnelbanan hem till lägenheten, och satt där och degade med gitarren och några avsnitt av Grey's. Senare åkte vi ut till några av deras familjs vänner och badade, bastade och myste. De var grymt nais! Sen beställde vi thaimat och åkte tillbaka till lägenheten, ännu mera Grey's och mys.

Imorse sov vi ganska länge, käkade frukost, packade och gick ut på stan. Jag & Natha blev totalblåsta av en turk, hahaha! Satte oss med jordgubbar och bigaråer i Kungsträdgårdens sol och njöt ett tag, sen blev det kallt. Shoppade pyttelite bara, sen hämtade Hasse oss. Det tog ett antal timmar med allt vi skulle göra; käka, stanna på ett shoppingcenter, titta till några arbetare och sånt, men nu är jag hemma i min egna säng :D Glömde dock kudden i huvudstaden, men får leva utan den några dagar, sånt är livet. Har varit nere och våttorkat KS nu när jag kom hem med, så nu tänker jag vila mig med godis och Morden i Midsomer. Naaaaaais. Imorn blir det upp tidigt och jobba, inte lika nais.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0