estocolmo

Jaha, nu helt plötsligt sådär sitter jag i en fin lägenhet i Stockholm med Natha, Michelle, Julia & Hasse. Mysit, ska nog ut och äta pizza snart tror jag. Vi åkte tidigt från Aneby (klockan 6 närmare bestämt) så vi var inne ganska tidigt. Jag & Natha gick på stan en sväng, köpte en tischa, ett linne & lite smycken. Nöjd, för det var billigt. Drack asgoa smoothien också, det var nais! Vi ska vara kvar här tills på onsdag, vet inte vad vi ska göra för att fördriva tiden men något hittar vi säkert på :) Jag har med mig gitarren så vi har suttit och spelat ett tag. Vi är grymma! Haha! Nu sitter vi och kollar på Nathas nya jeans, också naaaaais. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0