You may say that I am a dreamer

Idag hände det verkligen inte mycket i min lilla värld, var tvungen att traska upp klockan nollsexfemton för att åka till skolan. Där fick jag vänta till nollniotjugofem på min lektion.. Lärde mig absolut ingenting, och hade sedan håltimme fram till klockan tolvfyrtio. Jag har ärligt talat ingen aning om vart den håltimmen tog vägen, måste kollat på film eller nåt. (JA, jag har äntligen Twilight i iPoden!) Nu hemma har jag inte gjort ett skit typ, glidit runt. Försöker verkligen lära mig spela The Scientist efter att Jalle lärde mig lite, men USCH vad det inte går i refrängen?! Jaja, ska jobba på det! Förhoppningsvis får jag köpa keyboard nu i slutet av månaden, och då blir det allvar med spelandet. 

Har också bokat buss + konsertbiljett till den tjugofjärde januari, ska bli skoj! Känner inte nån i bandet, men Stockholm lär vara underbart iaf. Nu ska jag äta varma mackor med mina raggsockar och min familj. Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Twilight är ljuvlig! :)



Oja, min Anthon är en mycket söt varelse :D <3

2009-01-11 @ 15:32:07
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0