you don't love me the way that i love you

Måndagar är alltid lika härliga (ironi). Fast denna måndagen var jobbigast på morgonen faktiskt, för hade inställd lektion första, sen lektioner o lite håltimmar, sen inställt sista med så blev kära halv två-bussen hem! Åh, vad vi gillar den. Kom hem tidigt och softade, tog ett bad, spelade piano, satt vid datorn. Sen käkade vi o jag gick till gymmet. Nu är gymkortet förlängt en månad till o det är jag glad för! Blev skitsugen på det när jag väl var där.
 
I helgen var det Stockholm kanske jag har sagt? Träffade familjen Karlsson, och deras ljuvliga kattungar. Jag blev rätt så kär faktiskt! Shoppade lite också, haha, så nu är jag återigen pank. Underbart. Undrar när lönen för julens arbete kommer?! Jag väntar med spänning.. 

what if? what if? what if?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0