Yesterday

Hade en lektion så innan skolan blev det gymmet, dusch o fix, haha! Sköönt som bara den, åkte in sen med 160 så var inne halv 2 till historian :). Lärarpraktikanten är skön tycker jag! Efter skolan blev det hem en snabbis (jag menar verkligen en snabbis, fattar inte vart tiden tog vägen!) sen in till Tranås igen, till Stina denna gången! När jag & Maja kom var redan Amanda, Natha & Sara där, o vi började spela Sanning & Konsekvens, gissa vem som fick göra alla de värsta grejerna?! Jo just det, jag, hahah! Blir din tur nästa gång Stina ;). Efter några timmar där med massa skratt o såntdära så åkte vi vidare till Markus, där var det massa folk! Lärde känna nytt folk, alltid kul! Har än så länge bara en bild från kvällen, haha, så den bjuder jag på nu!

fest
Hanna, Frida & jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0