what i am to you

Praktiskt taget hela kvällen igår (utom en liten timme på gymmet) bestod av plugg inför det stora ekonomiprovet idag, och just nu känns det ganska bra. Fast det brukar ändras när man sitter där med provet framför sig, haha! Är riktigt nervös för resultatet, vill verkligen få bra. Just nu sitter jag och pluggar italienska glosor, tror jag kan dem med nu. Det märks snart :) Efter skolan idag ska jag bara slappa, typ kolla på en film vilket var aslängesen jag gjorde, eller kanske kolla ifatt lite i OTH. Softa helt enkelt, sjukt skönt. Och sova tidigt! Det har inte hänt på evigheter, haha, att vara utvilad kanske gör morgondagen lite lättare.

Har funderat mycket på dethär med sommarjobb och än vet jag ingenting. Har några olika jag vill söka till och det känns som det är dags nu. Så himla surt att fylla 18 efter sommaren, svårt att få jobb och dåligt betalt. Skulle vilja ha ett industrijobb, men det är nog ganska omöjligt. Har nån några förslag så är jag öppen för dem? Sen får vi ju se hur det blir med Skåne och Öland, hoppas verkligen det funkar. Måste slänga iväg mejl om det snart känns det som. Att vara ute i god tid kan ju inte skada, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0