the story's all over you

Åh, måndag igen. Det var ju nyss fredag, suck.. Veckorna bara går, och vad gör man egentligen av sin tid? Nu idag var det skola som vanligt, inte lätt att gå upp kan jag tala om! Känns som om dagen mest bestått av drömmande; om sommaren till mesta delen, haha. Vilka planer vi har för sommaren alltså :D, kommer helt enkelt bli toppen! Kan ju teasea er lite med att säga att en liten del av min sommar eventuellt tillbringas i Skåne av alla platser, haha! Sen var även jag & Jenn uppe på stan och kollade runt lite, hon hittade endel, sånt är kul. Själv sparar jag mig till på lördag; då ska det shoppas på allvar! Hihihi, ser verkligen fram emot det :) Nu borde jag för allt i världen plugga, men har också fotoklubben + gymmet att hinna med ikväll, och en av grejerna kommer jag inte hinna med.. Vilken, är den stora frågan?! Usch, ska fundera nu medans vi käkar kycklig (som för övrigt är mums!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0