seg-deg

Åh, vad jag inte orkar någonting idag. Inte ett skit, har gått runt som en zombie hela dagen och bara existerat liksom. Var uppe på stan en sväng, och kände mig som världens degigaste. Köpte naturgodis, så det ska jag banne mig unna mig idag, haha. Sen blir det nog en sväng till gymmet och sen får vi helt enkelt se. Hoppas det blir våfflor med Becka & Amanda, håller tummarna!

Oj, förresten, igår åt jag årets andra semla! Hade nästan glömt hur gott det är :) Blev efter skolan på Thimons med Natha, Albin, Rasmus, Simon & Becka, mysigt! Sen blev det gymmet igår med, så känner mig duktig. Ska sjutton bli asgrym på att boxas har jag bestämt, det är så himla jobbigt och kul samtidigt! Så det blir jobba på det idag. Ska försöka få in rutin på gym-gåendet, har slarvat denhär veckan verkligen, haha! Fast som vi säger: "Skit i skolan, skit i allt, lev livet!", hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0