rastlös & uttråkad

Vem/s: 
är i rummet med dig: Molly atm
fick du senast sms av: Amelie :) 
tänker du på nu: ingen spec tyvärr, haha
pratade du senast i telefon med: Becka 
hus var du senast i: förutom mitt eget; Stinas
önskar du var med dig nu: 
är din favoritsläkting: farmor
i din skola går dig mest på nerverna: skitsnacket    

Var: 
går du i skolan: holaveden 
är din mobiltelefon: i min ficka
är din mamma: nere o bakar kladdkaka
sover du: i min säng
handlar du mest: ica kanske 
fick du tag i tröjan du har på dej: H&M
åkte du senast bil: igårkväll
i ditt rum är du: i min säng

Vad: 
åt du senast: semla :)
 drack du senast: vatten  
är det för färg på dina byxor: blå jeans  
är den närmaste saken som är blå: mina byxor haha  
gillar du mest med skolan: historielektionerna just nu
har du på fötterna: vita strumpor
är din favorit färg: brun, svart, grå
film såg du senast: kommer inte ihåg, lite av runnaway bride igår
hör du just nu: bon iver's skiva for emma, forever ago

Har du någonsin: 
Sovit i en annan säng: yes
Tyckt att din kusin är het: noooope
Sovit naken: japp
Kört över hastighetsgränsen: det är inte omöjligt  
Målat om ditt rum: jaau, till vitt som det är nu
Dansat framför en spegel: det händer ofta, haha 
Fått hicka: jämt känns det som!
Stulit pengar från en kompis: nej  
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: hahaha, det har jag nog
Varit i slagsmål: no
Smugit ur ditt hus: hahaha, yes
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: the story of my life  
Hånglat med en främling: ja
Saknat någon: jadå

Nu drar jag till Amanda på mys, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0