Merry go round

Soft dag faktiskt, fast jag kom på att italienska är svårare än jag trodde. Jag suger, haha, men det får vi se till att ändra på.. Kemi är inte heller mitt bästa ämne, men fattade det mesta idag och det var skönt. "Stor käft"-problemet kämpar jag fortfarande med, det lär jag få jobba ordentligt med nu! Ska helt enkelt bara vara tyst :)

Lönen kom äntligen idag, och det var skönt! Nu ska jag betala av mig mina skulder och sen shoppaaaaaa! Har redan en lista på saker att köpa haha, får se hur det går

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Haha, ÄLSKA att kolla på gamla bilder :D .

Älska livet man hade då! Så sjukt galet bra! (:



pussss gumman <3

2009-01-15 @ 09:43:17
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0