Lars Mattias Winnerbäck

Sjukt vad kallt det är idag! Egentligen kanske inte kallare än vanligt, men  första gången jag fryser ordentligt denna veckan i skolan iaf, haha. Korta ärmar - inte smart! Vi spelade handboll idag på idrotten, var väl ganska okej, haha. Sen ekonomi, och jag har verkligen panik på det! Vi har prov nästa vecka och det känns som jag glömt allt!

Idag har jag inte planerat nåt mer än att gymma, så det känns skönt. Vi - egentligen pappa, men skitsamma - satte upp min nya rullgardin igår med, och idag kommer de nya gardinerna upp. Förhoppningsvis kommer ny hylla/vad man nu kan kalla det snart, och ett överdrag till min FULA rosa soffa! Ska bli lite nytt på rummet, det känns fräscht :) Nu är det så sjukt tråkigt! Ska rensa garderoben någon dag med, men det behöver jag verkligen mycket ork för för den är helt proppfull av grejer nu efter jul, haha!

Och JA, PERNILLA, jag vill riktigt gärna gå på Lasse i sommar; det kommer bli super! Och inga undanflykter, vi får sjutton ta och fixa så att det blir av denhär gången, jag saknar dig, haha!

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Hihi, gumman, inga undanflykter, jag lovar! :D



Saknar dig med ju & Lasse. Så jaaaa, vi måste fixa :X <333

2009-01-15 @ 18:05:55
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0