Eva & Adam-kväll

Jaha, nu är jag hemma en sväng, närmare bestämt i tre timmar till, haha, känns ganska onödigt men skönt med lite sömn. Har precis haft Eva & Adam-kväll med massor av sköna människor! De flesta gav upp rätt tidigt, nu de sista avsnitten var det jag, Martin, Alex, Oskar & Joel, haha. Mysig kväll med alldeles för mycket popcorn! Haha, nu ska jag fixa musik till resan + till Jenn, välja kläder, fixa iordning det nödvändiga. Sen ringen klockan vid 06.30, då blir det gå upp igen & göra sig iordning för dagen :) Lär bli kul, hahah, speciellt om jag kommer vara trött & flummig hela dagen! Hoppas ni får en fin dag idag, det ska jag försöka med! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0