edison would spin in his grave to ever see the light that you gave

Som ni redan hört, Stockholm igår! Blev ungefär två timmars sömn innan jag gick upp igen, gjorde mig iordning & åkte upp till Marbäck. Där kom Värnebussen & hämtade oss, & på bussen var det liv vill jag lova :) Blev nog bara en timmes sömn på uppvägen, och sedan släpptes vi av på stan för några timmars shopping. Hittade tyvärr inte mycket som jag skulle, men däremot lite annat roligt, haha. Gick med Jen & Nasha, sköna brydar, käkade typ världens godaste lunch ever! Sjukt skönt att äta, hahah, man blir en ny människa ;) Efter stan åkte vi buss vidare till Fryshuset där festivalen Emergenza hölls. Det bästa bandet under kvällen var helt klart Billion Ocean (myspace här), men även andra bra band. Kvällen bestod tyvärr främst av väntan + toahäng, men var otroligt skönt att gå på bussen vid 12 för att åka till Mc där käk fanns! Sen buss hem, var hemma runt 5 nångång..

Pga detta så blev det en extremt kort dag, vaknade alldeles försent, så har bara hunnit städa KS, käka & kolla på film med Natha, hahaha! En hel dag borta känns det som, men otroligt skönt att sova! Nu är jag inget trött, blir nog nåt avsnitt av Sex & The City men måste ändå lägga mig ganska hyffsat. Hoppas ni haft en bra helg för det har jag, puss gonatt sötnosar.

gaaaaaaaaaaaaaah, du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0