don't come to close; you don't wanna see my ghosts

Fredagar är SJUKT sega skoldagar måste jag säga; först lektion vid 9,25 (måste åka tidiga bussen för att hinna och vänta i skolan 1 ½ timme!) sen håltimme till klockan två när vi har historia! Sjukt onödigt känns det, fast historian förgyller mina veckor måste jag säga :) så himla skön lärarpraktikant har vi! Sen är det åka hem, och på bussen idag gick min ipod sönder! Alltså, jag fattar inte, helt sjukt, den är ju bara en månad gammal! Ska lämna in den iaf, får se om de kan laga det.. Nu har vi käkat kyckling som var sviiiingott som vanligt, och nu ska jag ner & möta Nasha & Jenn på Pias för att hyra filmer att se ikväll. Krigsfilmskväll blir det såklart, med våfflor, glass i strut och muffins, kan inte bli mycket bättre faktiskt. Allt man gör med de tjejerna blir liksom bra :D ha en bra kväll, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0