you've worn me down

Jaha, ny design som ni ser. Har verkligen glömt bort ALLT kändes det som, har suttit o pillat med dethär ett bra tag nu och är fortfarande inte nöjd. Men nu får det se ut såhär ettpar dagar, så får vi se hur det känns. 

Var tvungen att åka hem från skolan idag på grund av att jag mådde så sjukt. Huvudvärk, ont i magen, trött, illamående. Allt verkligen bara kom, och jag kunde inte vara kvar. Sov några timmar sen när jag kom hem, och efter det blev det lite bättre. Ska nog ändå gå imorgon, annars lär ju PÅG bli galen. Bara två lektioner iofs, men med världens längsta hål mellan sig. Usch. Får helt enkelt se hur jag mår när jag vaknar imorgon. Nu ligger jag och lyssnar på Rachael Yamagata - grym artist! Behöver jag ens säga att jag älskar videon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0