you got to pump it up

Förrgår var det fredag; skolans sista dag innan lovet! Riktigt skönt när man gjort sista provet (historia, gick bra!) och haft sista sega webdesignlektionen.. Missade bussen också klantig som jag är, men fick istället spendera några timmar på stan med Becka & Jen, och det är ju aldrig fel :) Fredag var också dagen då massa folk åkte till Österrike, kommer sakna dem nu i veckan! Imorgon åker ännu en busslast med folk upp till Trysil i Norge, man undrar om det ens finns folk kvar i Aneby! Fast som tur är har jag ju Becka, Amanda & Maja som kan underhålla under veckan!

Iallafall, på kvällen sen så var det först vi fyra tjejer som var hos Maja, fixade oss och höll på. Sen åkte vi vidare till Salo och efter det vidare till Statt, haha! Faktiskt roligare än jag hade trott, trots att stället vimlade av ettor, haha ;) Kul kväll! Igår var det lördag och planen var Tranås på kvällen.. Hahah, det tog lite tid men vi tog oss dit och tillbringade kvällen hos Amelia med en dålig Paris Hilton-film! Hahah, här bjuder jag på lite bilder från i fredags.

IMGP0948.JPG

IMGP0854.JPG

Kommentarer
Postat av: ANNAMELLITA



SVAR: Gör det om du känner för det! :) Jag ändrar min design stup i kvarten.. blir aldrig nöjd!



Vad ska du göra på lovet? :)

2009-02-09 @ 12:18:42
URL: http://annamellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0