the curious case of benjamin buttons

Igår var det stan med mamma, blev en hel del inköp trots att jag bestämt mig för att inte köpa något, haha! Som vanligt, med andra ord. Det som fick följa med mig hem var; supermysig stickad tröja, blåvitrandig tröja, väst, söt klocka, plånbok och fyra filmer. Några kronor fattigare, lite shoppingglädje rikare. Grymt nöjd med den stickade tröjan, den ska jag leva i nu ett tag framåt, haha! Efter shopping så blev det macka på Johan's och sen bio. Benjamin Buttons blev det, riktigt bra film! Fast den var så lång som tre timmar, hann den inte bli tråkig en enda gång. Om ni inte redan gjort det - se den! 



Idag är det fredag den trettonde, men det har inte märkts det minsta. Har mest legat och kollat på film idag, inte riktigt orkat göra något. Imorgon däremot blir det fest! Får hoppas att det blir kul, vi ska inte deppa vi singlar nu, utan helt enkelt bara umgås med härliga vänner istället. Det kommer bli super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0