spinnin' outta control

Hmm, onsdag och halva lovet har gått... Känns inte som att man hunnit med sådär jättemycket, och samtidigt känns det som om jag upplevt så mycket nytt. Hm, lustig känsla. Idag blir det iaf bio med lillebror, Bolt. Ska bli mys att göra nåt bara vi två. Ikväll hoppas jag på att det blir film eller något, kanske en tur till Tranås? Vem vet, vem vet?

Sprang på Amelie & Malin igår när jag var ute & gick, och vi bestämde oss för att fira alla hjärtans dag med varandra på det bästa sättet man kan tänka sig - på fest :D så nu har jag redan börjat tagga för det, haha! Ska bli grymt kul, var ett bra tag sen jag festade med dem! Nu ska jag lägga mig en sväng, har vart uppe sen åtta så är redan lite trött. Att halvsova och dagdrömma om underbara saker är ju ingenting man säger nej till direkt ;) och om ni inte lyssnat på låten i det tidigare inlägget, gör det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0