soft mannen

En timmes lektion idag - ganska soft! På kvällen så blev det pizzaflöt på Torino, och sen hem till Natha för film. Madagaskar 2, skön film för er som inte sett den :) Alla var ganska sega så vi liksom bara satt där i den sköna soffan och njöt i några timmar också. Mysigt! Nu är jag iaf hemma, och mina händer är orangea! Alltså jag skojar inte, det är totalt hemskt! Ska gnugga som en galning imorgon, kan verkligen inte visa den för folk. Resten av kroppen blev ganska bra faktiskt, känns bra att ha lite färg när man ska dra på sig en klänning utan ärmar. Nu blir det ostbågar och Eclipse för min del, sen sova. Puss pårej

Kommentarer
Postat av: Bloggare på icedaniel.se

Du är en för go tjej du !

2009-02-21 @ 02:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0