oh boy

Kom precis hem från två dagar och två nätter på Ralle, haha! Väldigt sköna dagar faktiskt, jag & Beck har varit ledare för ett sportlovsläger för barn från 9 till 13 år, både söta & jobbiga med andra ord ;) Men de skötte sig helt okej, förutom toalettpappret, hmmmm.. Haha, fanns också massa folk från andra ställen och såklart var livskraftarna där, eller iaf ett par stycken av dem. Anton & Markus (som rakade av sitt låååånga fina hår, fast för en bra sak haha) är tyvärr de enda jag kommer ihåg namnen på, men alla var sköna :) Skönt att vara hemma nu, fast skulle inte tackat nej till några dagar till där. Aja, mycket känslor!

Nu blir det duuuuuusch, film och sova tror jag, mycket sömn har vi inte fått dehär två nätterna. Men som sagt; värt det. Imorgon blir det antingen Tranås eller bio med lillebror, har lovat det men vet inte om jag hinner. Veckan är inte sådär jätteplanerad och det är skönt. Öppet för lite vad som helst med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0