nothing right

Idag blir det ett riktigt klagoinlägg, så för er som inte orkar - sluta läs nu. Har haft en såndär genomrutten dag idag verkligen. Mest småsaker, som vanligt, men liksom, hur kan en dag bli bra om den börjar med att man vaknar innan klockan ringer? Att man sen är skitful i håret gör det ju inte alls bättre! Snön gör att jag halkar och jag hatar mina skor, min jacka är inte tillräckligt varm och jag har tappat bort min mössa. Lektionerna är tråkiga, skolan för kall och maten är inte god. Ingenting är bra idag! När jag väl kom hem så är både mamma och pappa sjuka, och jag känner mig febrig, trött och hängig. Vi har ingen god mat hemma heller. Ikväll händer absolut ingenting, vilket suger. Är rastlös och vill bara ut ur huset. Blä på denna dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0