we'll never see the light

Onsdag, och här sitter jag. Feber, tror jag. Fryser som ett as gör jag iallafall. Lyssnar på underbara Coldplay på youtube, eftersom pappas iTunes inte funkar som det ska.. Jag sitter vid pappas dator, håller på och fixar med mina CV som jag ska gå ut med idag. Enda, eller iallafall största problemet, är att vi endast har 5 papper kvar, och jag behöver betydligt mer än så. Också kuvert är det brist på. Får nog bli en tripp till Kontor & Papper senare, men de öppnar nog inte förrän 10 har jag för mig. Blir nog kommunen i samma veva och hämta papper om sommarjobb där. Detta kommer antagligen bli en lång dag..

Kan också berätta för er alla att imorgon har jag två lektioner, och på fredag med. Så himla soft! Ett av passen på fredag är iofs ett prov, men det känns som jag kan det. Historia är ju lätt det roligaste ämnet just nu! På tal om det så ska jag nog plugga lite idag också. Får se hur jag ska hinna allt, hade ju tänkt kurera mig med film också, det är ett måste! Morden i Midsumer var längesen jag såg nu, får nog bli det asså. Usch, jag fryser ihjäl, ska nog ta en varmdusch. Puss på er.



Detta är fotot som ska bli mitt ID-kort, hahaha, snyggaste ever tycker jag personligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0