ångest-söndag

Söndagar är långt ifrån mina favoritdagar, och denna kommer antagligen inte att bli ett undantag. Måste städa KS, fixa toaletten och mitt rum, skriva ut mina CV, bestämma vilka ställen jag ska söka sommarjobb på och om jag orkar kanske göra nåt ikväll. Vi får se. Det jobbigaste kommer definitivt bli att bestämma ställen jag vill söka sommarjobb på. Här i denna lilla byn finns inte direkt mycket att jobba med om man är under arton.. Förra året lämnade jag ut hur många CV som helst, och ändå fick jag ett riktigt dåligt jobb. Jag behöver verkligen tjäna dehär pengarna, eftersom studiebidraget utgår på sommaren, och jag kan ju inte direkt sitta hemma hela sommaren pga pengabrist! Finns så mycket som ska hinnas med ju :) Denna sommaren ska bli bra, det är helt enkelt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0