snart!

Imorgon smäller det. Imorgon. Och jag har fortfarande inte pluggat ordentligt. Känner på mig att jag kommer faila. Pratade med en kompis från Borås som hade haft 51, alltså en poäng under godkänt. Det kommer säkert hända mig. Om jag inte failar totalt och får ännu mindre, men vem vet? Idag blir det nog inte mycket pluggande iallafall, går ju i skolan till halv 4 för att kolla på Salongerna, sen dirr till jobbet och när jag kommer hem därifrån kommer jag ju antagligen vara så slut att jag inte orkar. Men jag måste ta tag i det nu ju, fattar inte varför jag är så flat. För mycket att tänka på. Och imorgon innan så är det ju julshowen, får se hur det går för våran klass, haha! Har ju inte övat nåt och vet ingenting men tror Harald ska fixa det idag, jag har med filmen iaf. Vi får se, helt enkelt. Efter det nångång ska Sara & jag till Eksjö, och sen händer det. Usch. När det är över så blir det Tranås direkt för förfest hos Mimmi med SMNV & NV, undrar hur det kommer gå med så mycket folk i den lilla lägenheten! Haha :D men hoppas på det bästa, och att man är på toppenhumör då. Får som sagt se. Vid åtta sen är det ju julmiddagen på Statt med resten av treorna, eller ja typ alla, och så dans såklart. Hoppas det blir en bra kväll, hoppas hoppas! Ska inte ens börja tänka på nästa vecka än, blir alldeles för nervös. Hade körlektion igår, en dubbel, och gick igenom saker som definitivt kommer komma på uppkörningen. Inte bra att det är snö nu, man ser ju inte linjerna! Men, får väl använda det till min fördel, på något sätt. Tror Nathalie är lika nervös som jag....usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0