sjukt nervös

Fjärde advent idag, ganska sjukt. Bara fyra dagar kvar tills julafton, grymt skönt att vara klar med julklapparna och slippa stressen! Var i Linköping med familjen i lördags och shoppade det sista, jobbigt med massa folk runt sig men det gick. På kvällen mös jag lite hos Natha med henne, Amanda & Erik för att sen gå hem till Becka. Sjukt roligt hade vi, haha! Kära nån, blev grymt sent och tidigt imorse sen igen. Släktmiddag - inte min favorit precis men vi överlevde. Nu är jag hemkommen från tjejmys hos Amanda, vi hade julklappsbyte och käkade skumtomtar.

Imorgon är min sista körlektion. Så himla nervös, känner mig så otillräcklig. Känns inte som om jag är redo. Går bara runt och försöker lära mig allt jag kan genom folk jag ser, men nu när det är halt och kallt och oförutsägbart blir jag illamående. Vill inte. Arg på mig själv för planerna jag gjort upp i huvudet, vad jag kan göra när jag klarat det...usch, jag tror ju stenhårt på dem och kommer bara bli besviken. Blääää. Nu ska jag försöka sova här i kylan, får helt enkelt se vart morgondagen slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0