pulka o mys

Kära nån, igår. Började dagen med pulkaåkning ett gäng i Stoeryd, det var kallt, blött och kul! Tände en eld och hämtade en stock (eller, männen gjorde det) och sen grillade vi korv. Stannade tills det blev mörkt, och åkte sen hem till Tommy. Käkade omelett och pratade och fick duscha, grymt skönt. Spenderade kvällen med att chilla, prata, dansa, osv. Väldigt skönt, grymt sköna människor hela bunten. Nångång vid 2-tiden fick vi för oss att dra på en film, fast efter halva hade typ alla somnat så vi gick upp och la oss. Väl där var det väääldigt svårt att sova, haha, låg och pratade i timmar och bara kunde inte sova. Timmarna gick, sov väl max 3 timmar kanske på hela natten/morgonen, men slutade alltid med att alla var vakna och flamsade runt. Aidin snarkade, Sara sparkade och det var allmänt asvarmt i vårat rum. Väldigt mysig natt trots sömnbristen. På morgonen var alla ganska trötta men glada, och vi städade igenom huset, haha. Slutade med att jag & Sara åkte hem nångång runt 2-tiden kanske? Så, 24 timmars häng tillsammans med samma folk, inte dåligt! När vi kom hem så la jag mig direkt, och har sovit typ sen dess...och nu blir det sova mer, så jag orkar morgondagen. Längtar till nyår nu, har en bra känsla om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0