körkort! och god jul

Wiiiiiiiiiiii, jag klarade det. Helt sjukt, jag klarade det! Liksom, nu har jag körkort. Behöver inte ta en enda körlektion till eller göra några faser utan jag är klar. Sjuuukt gött! Var himlans nervös innan, hade varmkörningen redan vid 12 och efter den var jag tvungen att lugna ner mig så fick lite te hos Philip och så satte vi på en film. Blev lite lugnare, men när jag stod utanför sen var det sjukt jobbigt. Fick världens goaste kille som uppkörare eller vad det heter, och 45 minuter senare berättade han för mig att jag klarat det. Helt överlycklig!

Efter det så skulle vi åka pulka ett gäng, det blev lyckat! Dock lite vääl mycket snö i ansiktet på och från vissa, menmen ;) Tog en pizza efteråt också, behövdes nog. Efter allt gick jag, Becka, Sara & Stina till Stina och myste. Kollade på film och pratade. Somnade, meeen sov inte så jättegott asså, haha. Handlade på Willys med familjen idag + Becka, jobbigt med massa folk. Ikväll har vi klätt granen och slått in paket och kollat på Sagan om Ringen haha! Nuu är jag trött som bara den, ska ju snart upp igen! God jul på er (eller, ja, dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0