jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder nånstans

Redan torsdag. Igårkväll var det underbart, jag & 6 bra personer; Pernilla, Sara, Amelia, Amanda, Erik & så den viktigaste. Lasse. Har inte lyssnat på hans musik på väldigt länge nu, sen i somras kanske, men igår så kom jag ihåg varför jag lyssnade så mycket innan. Han måste nog vara en av Sveriges bästa live-artister.

Ikväll ska klassen vara vakna hela natten, och lussa för lärarna. Vi ska vara här så har egentligen sjukt mycket att förbereda men ändå ligger jag här. Ska in och duscha nu precis, sen käka och kolla på Molly när de sjunger med Lucian i kyrkan. De andra kommer nog hit runt 11-12 så jag får ju lite tid när jag kommer hem. Vi får se hur denna kvällen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0