grymmast eller?

JAG KLARADE DET. Uppskrivningen. Jag klarade det, sjukt gött! Bara en sak kvar nu...

 Blev en bra dag igår, först julshowen i skolan (vi sög haha!), sen Eksjö med Sara. Käkade pizza & satt i sköna massagestolar på Elgiganten, jag vill ha en sån!! Sen var uppskrivningen. Sjukt nervös, men sen klarade jag det. SÅ GÖTT. Var sjukt glad i bilen, haha, åkte direkt och hämtade folk i Aneby för att åka till Tranås. Förfestade hos Mimmi med Ida & några naturare, det var trevligt. Efter det blev det Statt, lite försenade men det gick. Käkade ingen tacos för vi var inte hungriga, men satt mest och pratade med folk bara. Sen öppnade dansgolvet där nere, då blev det röj! Var helt sjukt varm efter att ha hoppat runt och skrikit och ja, Gud vet vad! Tröttnade ganska tidigt ändå, gick hem till Mimmi runt tolv nångång. Låg och pratade en bra stund, det var en lång natt.

Vaknade inte så utvilad, men efter en kopp kaffe blev det bättre. Vi blev lite sena till fysiken, men när vi kom så fick vi fika och lyssna på musik. Vi tycker om Daniel. Avslutningen var lika flat som vanligt, haha, var nog inte den enda som höll på att somna tror jag. Efteråt sa man hejdå till lite folk och sen PIZZA. Tredje dagen i rad, seriöst. Från och med nu till nyår - inga fler pizzor. Haha, det blev Hawaii, Rasmus valde. Gott blev det, satt kvar och degade skitlänge, och sen åkte vi hem. Ikväll orkar jag nog inte göra någonting, kanske dra en film bara eller sova. Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0