flightless bird

Så sjukt surt, för nån vecka sen kraschade våran hårddisk. Där fanns allt, ALLT jag någonsin gjort på en dator. Alla bilder jag någonsin tagit. Alla dokument jag någonsin skrivit. ALLT. Usch, blir så himla ledsen. Pappa har lyckats rädda hyffsat många bilder, vilket är jättebra, men kan inte riktigt komma över de bilderna som inte gick att rädda. USCH, att såndär skit ska hända oss. Nu ska jag iaf köpa en hårddisk, och förhoppningsvis en ny dator som inte förstör hårddiskar! Sen får vi väl bli mycket mer noga med back-up..

En bild som hittades - Jen på Senorenlägret! Haha!

Säg har ni erat glada barnasinne kvar..?

Igår var det tjejmiddag hos Ida, jättemysigt! Det var Ida, jag, Natha, Sara x2 & Bellis, och Becka kom efter en stund, vi käkade tacos, försökte spela gitarr, hängde på balkongen, käkade massa godis och chokladpudding och kollade på cabarén från i 8an, underbart. Blev ganska sent, tog sällskap med Becka en bit, och vi stod & pratade skitlänge, så var väl hemma runt..halv 4 kanske? Lagom trött idag, och nu kanske vi ska till Jönköping för bio och mys i Attes lägenhet ikväll, inte fel det inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0