you're breaking your mind

Helgen blev ungefär som planerat faktiskt, förutom cykelturen till Amanda. Det blev solande hos mig, besök på 25-årskalas, med massa trevligt folk och 20 sorters kakor, och grillning ute hos Bårring istället :) Och det säger vi inte nej till, det var grymt mysigt! Efter grillningen åkte vi som planerat till 19:07, där spelade vi kubb och tjejerna vann hårt :D Sen blev det mys och grillning (igen!). Senare på kvällen fick folk för sig att åka till  Nässjö och käka, så vi packade in oss i bilarna och drog dit. Postbilen ägde som vanligt, den var dock inte riktigt i sin bästa tid.. HAHA.

Idag så har jag inte hunnit så mycket, har städat KS bara och försökt sola lite men det var alldeles för kallt. Nu har familjen käkat våfflor, så ska väl antagligen sätta igång med pluggandet, men först ska jag läsa en stund. Hoppas på att jag ska ut och fota killarna när de kör cross senare idag, men vi får se, planering brukar ju inte funka såå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0