vicky cristina barcelona

Studiedagar är underbara måste jag säga. Riktigt bra dag faktiskt, trots vissa avbrott. Frukosten var hur mysig som helst, och efter den så gick vi på promenad hela gänget + Whitney. Haha, blev en tur till kretsloppet där vi handlade lite grejer. Andreas fick med sig ett par inlines hem, och jag fick med en cykelkorg, en väska och några LP-skivor hem. Efter några timmar så var jag tvungen att dra till Vårdcentralen för vaccination, och sen svängde jag förbi biblioteket en sväng. Lånade några mysiga böcker och köpte lite godis, och sen satt jag nån timme i solen och myste med en bok. Såå skönt, trots blåsten. Natha kom förbi, och vi bakade kladdmuffins, ganska goda. Vi hyrde film och åkte till Becka för att "plugga". Lustig film måste jag säga, ganska meningslös. Men..ja, jag vet inte. Kanske var den bra. Imorgon är det skola och jag bara orkar inte. Verkligen orkar inte. Usch och fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0