sunshine

Weheej, lördag nu. Har inte sovit sådär övermycket inatt, och vaknade ganska jobbigt också. Hata Martins ringsignaler! Hahah, igår så blev det först glass på Pias, sen fotande hemma hos Nasha och sen hocketkväll.. När vi egentligen skulle hem kom någon på ideén att vi skulle sova hos Albin, så här är jag nu. De andra; Becka, Albin & Martin, har åkt till Nässjö.. Hm, känns skumt att vara själv i någon annans hus måste jag säga. Men förhoppningsvis kommer pappa inom en timme! Nu får jag väl helt enkelt roa mig själv, sitter väl antagligen här. Nu låter det nåt från nerevåningen; skumt! Tydligen är jag inte ensam, Bettan & Zigge är också hemma, haha. Aja, pappa kommer om en halvtimme nu ringde han o sa.. Hm, angående kvällen! Ikväll ska vi in till Tranås och grilla hos Maja, mysigt! Första gången jag grillar ute i år :) Lätt att jag tar med kameran iaf kan ni räkna med. På tal om bilder, kolla här

Från Albins 18-års middag.

Redigt glada brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0