it's just like the present

Oj, vilken sämst och tråkig uppdatering jag har haft nu. Igår var faktiskt en riktigt skön dag måste jag säga, och innan det har jag också hunnit med endel roliga grejer. T.ex. har jag sett både Pearl Harbour & Brokeback Mountain, grymma filmer båda två. Men igår som sagt, först så var jag & fotade när lite folk spelade beachvolley - sjukt svårt! vet inte alls hur det blev, men det märks. Sen åkte vi vidare till Tre Dagar, en kristen påskkonferens för er som inte vet vad det är. Där lyssnade vi på en man som snackade, han hade haft en grymt tufft liv verkligen. Sen fikade vi, hängde med folk och bara hade det bra. Blev en snabbis till Max med, och sen kolla på lite raggarbilar haha!

Nu ska vi snart tillbaka in till Jönköping, så håller på att göra mig iordning. Lägger också in gårdagens bilder på hårddisken, ska redigera lite med dem imorgon tänkte jag. Imorgon blir det också multimedia och städning, kul! Får hitta nåt kul att göra på kvällen sen, är ju lediga måndag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0