crack the shutters

Oj, denna veckan gick faktiskt fortare än jag hade trott.. Men så blir det nog med 4-dagars-vecka. Det roliga är att vi har abra fyra skoldagar nästkommande två veckor med, gött! Iaf, i tisdags så var det segdag, massa lektioner och sånt. På kvällen sen var jag & Becka ute och cyklade (igen!), haha, och hamnade hos Albin. Gentleman som han är gjorde han mackor åt oss, haha! Var även snäll nog att skjutsa hem oss när det blev alldeles för mörkt och kallt för att cykla, snäll kille. Igår hade jag ett äckligt svenskaprov, och sen världens längsta FE-lektion.. Men dagen blev bra iaf, fotade med Becka när jag kom hem och efter en tupplur så blev det dubbelavsnitt av Grey's hemma hos Natha. Mysigt, men sorgliga avsnitt.

Idag är det torsdag och det gillar vi ju såklart. Hade linedance på gympan, kul faktiskt, och sen skolbio. Die Welle (Vågen) hette den, tysk film. Riktigt bra måste jag säga. Man glömde liksom bort att störa sig på att de snackade på tyska efter en liten stund, och bara kollade. Som sagt, bra film! Nu har jag historiens tråkigaste webdesign, men tack och lov är detnäst sista lektionen på många veckor. När jag kommer hem sen blir det plugga (tyvärr) och sen ikväll är vi ett gäng som ska se Twilight hos pappa Andreas. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0