sometimes time doesnt heal

Äntligen helg igen, känns underbart! Veckan har varit ganska...tråkig i skolan men rolig hemma. Cyklat och åkt inlines och vart ute i solen mest, och så bakat har vi hunnit med. Goda kärleksmums, dock lite smuliga. Var iaf goda att äta. Idag, eller kanske igår borde jag säga, så var det marknad i Aneby, plus att jag hade sovmorgon. Det resulterade i att jag & Natha drog igenom marknaden en sväng och köpte godis innan vi tog 12-bussen in till skolan. En lektion bara, så innan den satt vi ute i solen och pluggade och snackade. Soft. Sen kom vårt lilla historiaprov, gick bra faktiskt :) Efter det blev det studiecirkeln och sen åkte vi hem. Städade, läste, käkade. När kvällen kom sen så åkte vi ett gäng till Erik för att grilla, det var mys! Var jag, Natha, Becka, Amanda, Jennifer, Erik, Albin & Martin, och sen lite folk som kom och gick. Slutade med mys framför tvn, och sen cykeltur hem. Synd att man piggnar till så när man cyklar, hos Erik var jag redo att  somna men nu är jag svinpigg. Hm...

Håller på att planera helgen i huvudet lite, vi ska troligtvis ut till Amanda med cyklarna imorgon för lite picknick eller liknande. Kan bli bra detdär, har kommit in i cyklandet lite så det är mys. På kvällen antar jag att vi tittar förbi 19:07 och ser vad som händer där. Söndag ska jag soooova som en dåre, städa KS och plugga. Förhoppningsvis är det bra väder då med, så kanske händer roliga saker då med. Hoppas hoppas. Nu ska jag missbruka Facebook lite, godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0