live high

Jag är nog ganska sämst på att blogga, svar ja. Iaf, i fredags blev det till sist film hos kef, men alla somnade.. Haha, så det blev tidigt hem och i säng! Lördagen så gjorde jag inte heller mycket, på kvällen så kom Natha, och vi åkte till Erik för att käka tacos och snacka. Där var också Albin & Philip, och sen kom Becka. När vi käkat klart och snackat om allt mellan himmel och jord framför "brasan" så gick vi till Pappa Älg (Andreas) för att glo en svinrolig film! Nacho Libre, med Jack Black aka Oskar Hellberg. När man sen vaknade på söndagen var man rätt svintrött, så det blev ett evigt segande fram till 3-tiden då Oskar, jag & Becka åkte mot Växjö för planeringsmöte. Goa människor och en himlans massa fika. När vi kom hem sen var det ganska sent, så vi käkade lite fort och gick till Andreas för ännu en film. Lords of Dogtown - helt sinnessjukt bra film. Var helt till mig efter den måste jag säga. Helt otroligt.

Anledningen till att jag är vaken såhär tidigt på min lediga dag, är att snart kommer Andreas, Jennifer & Becka hit för att käka frukost! Hur mysigt som helst, en väldigt underskattad måltid som Andreas uttryckte sig. Efter frulle får vi se vad som händer, hoppas på att få fota lite. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0