is there any wonder?

Vilken grymt lugn dag detta har varit, verkligen skillnad från igår :) Igår var det skola först två lektioner, sen åkte vi direkt till stan med tåget. Där blev det shopping såklart, hittade ett par jeans och en kjol som jag är väldigt nöjd med! Käkade en macka på Subway i solen och myste. När vi skulle åka hem sen kom vi cirka halvvägs innan vi kom på att vi glömt gympakassarna i stan, smart! Så det blev till att vända.. Väl hemma sen hann vi bara packa, och sen bar det iväg till Tranås och Amandas mormors lägenhet. Där myste vi med käk, snack och Full Frys. Myysit. Idag vaknade jag av att solen sken in, underbart! Gick upp tidigt och städade och diskade, och sen satt vi ute på balkongen några timmar; varmt och skönt! Nu är jag hemma, kollar på Grey's, men snart blir det nog nån promenad i det fina vädret. Blir så rastlös när det är soligt, man vill ju inte bara sitta inne :) Har tagit massa bilder nu också, sen nakenjoggen, i stan och idag, men de kommer upp när jag orkar. Hare fint i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0