back to reality

Sista dagen på lovet, lite lagom sorgligt. Igårkväll myste jag sönder och kollade på Twilight & PS. I Love You. Imorse vaknade jag av Becka som ringde, haha, så åkte direkt dit för att mysa med de små söta kaninerna. Sen kom det lite folk (Albin, Martin & Jalle) och fikade med oss! De var ju såklart som killar är mest... Hm. Ikväll har jag & Bec iaf cyklat runt lite här i Aneby, och det slutade med en mysig fika hos Hannes. Grymt mys med tända ljus, varma baguetter och trevligt sällskap. Tyvärr är det ju skola imorgon, så det blev tidig hemgång.. Skulle antagligen behöva gå och lägga mig nu, men jag är alldeles för pigg för det. Får lägga mig och läsa en stund nu :) Imorgon börjar allvaret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0