Tiden har jagat oss in i en vrå

Jobbigaste dagen på veckan idag med sex lektioner och världens minsta lunch. Hann ändå med en snabbis på Bakfickan för att käka, inte illa! Nu har jag massamassamassa läxor tills imorgon, och på torsdag och fredag. Orkar inte, verkligen. Skulle egentligen till gymmet också, men Nathalie ringer ju aldrig ;).

Ett annat usch med denna dagen är hur jag har mått. Började inte så bra med extrem trötthet, som segade ner hela mig första timmarna. Senare när man väl började "vakna" så kom äckelhuvudvärken och magontet. Jag hatar att ha ont, man vill ju bara skrika och bråka och lägga sig & dö under en buske, liksom! Nu är det lite bättre, får hoppas det bara var något tillfälligt. Håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0