Not much

Wellwell, som vanligt händer det inte mycket i Aneby och Tranås. Alla dagar är typ likadana, på både bra och dåliga sätt. Prov i ekonomi idag, gick bra tror jag, var väl veckans jobbigaste sak. Men nu har vi typ planerat klart allt inför lördagen, och det känns riktigt gött! Vi Aneby-bor som brukar vara så himla dåliga på att planera, haha xD.

Om jag inte redan skrivit det, på lördag ska vi in till Jönköping och festa lite. Först middag hos mig, sen förfest hos en gammal klasskompis, och sedan vidare till nåt skumdisco, haha. Denna kvällen kan bara inte gå fel! Nu är det enda problemet - vad ska man ha på sig? Men det brukar ju lösa sig, haha. Ska dra ett avsnitt av Gossip Girl nu tänkte jag, sen blir det nog dusch. Ha det fint.

Jag tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0