Look at the stars

Webdesign, inte roligaste lektionerna i veckan om vi säger så, men hoppas att vi kommer igång snart med lite mer än bara grunderna. Slutar om tjugo minuter, lite segt när man är klar med allt. Menmen, ska inte klaga, kan ju sitta och blogga, haha. Albin har ju fått körkort nu, om någon har missat det?! Iallafall, idag ska vi åka till Gällstad, jag, Amanda, Albin, Flin och Martin tror jag det blir :). Kommer nog bli riktigt kul, hoppas jag. Synd bara att Becka inte kunde hänga med, men så är det.. Vet inte riktigt vad jag ska köpa, mina pengar är ju som alltid begränsade. Men det måste bli något iallafall, kanske en väska? Eller en myströja eller ett par jeans? Något av det, sen är jag nästan nöjd. Ska se om jag kan fjäska till mig lite pengar, men lycka till med det, hahah.

Well, helgen är som vanligt oplanerad, men det brukar lösa sig. Filmkväll hos Amanda skulle inte sitta fel, eller kanske fest i Mjölby? Time will tell, men fest skulle inte sitta fel. Btw, Coldplay igår i Globen. Fick några samtal, men jag slår vad om att jag inte fattade en hundradel av hur underbart det var! :D. Ikväll spelar de igen, lyckliga människor som får vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0